Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

 

Ny At-vejledning om digital kommunikation til Arbejdstilsynet

Ny At-vejledning om krav om digital kommunikation til Arbejdstilsynet gennemgår de vigtigste regler om, hvornår og hvordan virksomheder skal kommunikere digitalt med Arbejdstilsynet. Reglerne trådte i kraft den 1. januar 2018.

At-vejledningen oplyser om:

  1. Hvornår skal der kommunikeres digitalt til Arbejdstilsynet?
  2. Hvordan skal der kommunikeres digitalt med Arbejdstilsynet?
  3. Hvem kan kommunikere digitalt med Arbejdstilsynet?
  4. Orientering af de ansatte om virksomhedens tilbagemelding
  5. Afsender repræsenterer virksomheden
  6. Skriftlig kommunikation ad andre kanaler.

Læs hele vejledningen