Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

 

Spørgsmål og svar om Online APV

Her har vi samlet svarene på de typiske spørgsmål, vi får om Arbejdstilsynets Online APV-værktøj.

 

Hvorfor kan jeg ikke logge på med NemID?

  • Sørg for at enheden har Java installeret.
  • Undgå Google Chrome browser, brug i stedet Internet Explorer, Firefox, Safari mv. 
  • Husk at logge på med virksomhedens/medarbejder NemID. Privat NemID kan ikke benyttes.
  • Tjek at virk.dk eller NemID ikke er nede/ustabil.
  • Få hjælp til NemID medarbejdersignatur hos Nets Support (Nets hjemmeside)
  • Kontakt Nets på telefon: 72 24 70 90. Bemærk: Gratis hjælp kræver en Nets supportaftale, ellers fakturerer de pr. henvendelse.

 

Kan Arbejdstilsynet se virksomhedens online APV?

Nej. Det er kun virksomheden selv, som har adgang til APV'en. 

 

Hvordan får flere brugere adgang til virksomhedens APV?

Virksomheden kan bestille medarbejdersignatur hos Nets. Virksomhedens administrator (i mindre virksomheder typisk ejeren/direktøren) kan derefter give medarbejderen adgang til Online APV. Læs om brugeradministration på Virk.dk.

 

Virker Online APV på mobil og tablet?

Ja. Hvis du bruger NemID Nøglekort, kan du godt lave online APV på en mobil eller tablet. Vi anbefaler, at du bruger en enhed med et behageligt tastatur, hvis der skal skrives længere tekster i APV'en. Desuden er det en fordel, at enheden har adgang til en printer.

 

Hvordan bruger virksomheden Online APV-værktøjet?

Læs Online APV brugermanualen.