Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

 

Få styr på arbejdsmiljøet med OnlineAt

OnlineAt er en selvbetjeningsløsning, som giver jer et digitalt overblik over de sager og tilsynsforløb, I har med Arbejdstilsynet.

OnlineAt er en selvbetjeningsløsning, som giver jer et digitalt overblik over de sager og tilsynsforløb, I har med Arbejdstilsynet.

OnlineAt giver jer en status over påbud, tilbagemeldingsfrister og afgørelser på sager i alle virksomhedens produktionsenheder i forbindelse med Arbejdstilsynets tilsynsbesøg hos jer. 

OnlineAt kan fx hjælpe jer med at:

  • Holde styr på udestående frister 
  • melde tilbage på afgørelser 
  • se når Arbejdstilsynet har vurderet, at I har efterkommet et påbud 
  • se aktive og afsluttede sager for de seneste 5 år
  • se et emneoverblik over jeres tidligere arbejdsmiljøproblemer.

Kom godt igang med OnlineAt

Vær opmærksom på, at du skal tildeles rettigheder til OnlineAt af din virksomheds administrator af NemID, før du kan bruge OnlineAt.

Bemærk: Nøglekort kan benyttes på både PC, tablet og smartphone - nøglefil virker kun på PC. Husk at bruge Internet Explorer, Firefox eller Safari og en opdateret version af Java. 

Log på OnlineAt med NemID

Rettigheder til OnlineAt

Det er virksomhedens administrator af medarbejdersignaturer (LRA), som opretter og tildeler NemID rettigheder til de ønskede medarbejdere.

Medarbejderen kan tildeles adgang til en produktionsenhed eller til hele virksomheden (alle produktionsenheder).

De to rettighedstyper virksomhedens administrator kan tildele medarbejderen i brugeradministration er: 

  • Ret til OnlineAt - håndtere sager med Arbejdstilsynet (almindelig bruger)
  • Ret til Online At - håndtere sager med Arbejdstilsynet samt administrere grupper (administrator).

Få hjælp til hvordan virksomhedens NemID administrator bestiller, aktiverer og efterfølgende tildeler rettigheder til en medarbejdersignatur.

Brugervejledning: Få hjælp til NemID i OnlineAt (PDF, 1 MB)

 

Support

Spørgsmål til sager i OnlineAt
Arbejdstilsynet: 70 12 12 88 (mandag-torsdag kl. 9-16, fredag kl. 9-15)

Spørgsmål til virk.dk
Erhvervsstyrelsen: 72 20 00 30 (mandag-fredag kl. 9.30-14.30)

Spørgsmål til NemID medarbejdersignatur
Nets: 72 24 70 90
Bemærk: Support forudsætter en supportaftale med Nets, ellers fakturerer de pr. henvendelse

Bestil NemID medarbejdersignatur hos Nets