Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

 

Få styr på arbejdsmiljøet med OnlineAt

OnlineAt er en selvbetjeningsløsning, som giver jer et digitalt overblik over de sager og tilsynsforløb, I har med Arbejdstilsynet.

OnlineAt giver jer en status over påbud, tilbagemeldingsfrister og afgørelser på sager i alle virksomhedens produktionsenheder i forbindelse med Arbejdstilsynets tilsynsbesøg hos jer. 

OnlineAt kan fx hjælpe jer med at:

  • Holde styr på udestående frister 
  • melde tilbage på afgørelser 
  • se når Arbejdstilsynet har vurderet, at I har efterkommet et påbud 
  • se aktive og afsluttede sager for de seneste 5 år
  • se et emneoverblik over jeres tidligere arbejdsmiljøproblemer.

Log på OnlineAt med NemID

Kom godt igang med OnlineAt

Første gang du skal håndtere sager med Arbejdstilsynet i OnlineAt, skal du være opmærksom på, at du skal have en NemID medarbejdersignatur med særlige rettigheder.

Det er virksomhedens NemID administrator der bestiller, aktiverer og efterfølgende tildeler rettigheder til en medarbejdersignatur. Se hvordan i guiden:

Brugervejledning: Få hjælp til NemID i OnlineAt (PDF, 1 MB)

Bemærk: Nøglekort kan benyttes på både PC, tablet og smartphone - nøglefil virker kun på PC. Husk at bruge Internet Explorer, Firefox eller Safari og en opdateret version af Java.

Rettigheder til OnlineAt

Der er to rettighedstyper i OnlineAt:

  • Ret til OnlineAt - håndtere sager med Arbejdstilsynet (almindelig bruger)
  • Ret til Online At - håndtere sager med Arbejdstilsynet samt administrere grupper (administrator).

Medarbejderen kan tildeles adgang til en produktionsenhed eller til hele virksomheden (alle produktionsenheder).

 

Support

Spørgsmål til sager i OnlineAt
Arbejdstilsynet: 70 12 12 88 (mandag-torsdag kl. 9-16, fredag kl. 9-15)

Guide: Få hjælp til OnlineAt

Spørgsmål til virk.dk
Erhvervsstyrelsen: 72 20 00 30 (mandag-fredag kl. 9.30-14.30)

Spørgsmål til NemID medarbejdersignatur
Nets: 72 24 70 90
Bemærk: Support forudsætter en supportaftale med Nets, ellers fakturerer de pr. henvendelse

Bestil NemID medarbejdersignatur hos Nets